Härliga sol

Underbara väder, låt det alltid vara så!!
Visst blir man lycklig!? Underbara....
Längtar såå väldigt till vår & sommar!!
Har ni några sommarplaner?


Hmm, nu är det snart slut på veckan! Underbart skönt, varit så less på mitt jobb den senaste tiden!!
Men jag vet att det vänder, för jag har ju så underbara barn att göra med hela dagarna!!
Åh om sanningen ska fram så har jag haft en toppen vecka, men igår var enerdin helt borta!
Så frusen & ändå så het i ansiktet!!
Det blev bara vila igår... åh det behöves även bloggvila!!

Idag slutade jag tidigt! Vi började med att slänga sopor på tippen & sedan skulle jag småhandla!! Sedan var min eftermiddag bortblåst!! Laga mat & duscha för att sedan traska på stan!
Där mötte jag upp Partypinglorna Gia & Meryem för att shoppa loss på Make up Store, det blev 2 saker för mig- en ersättare till min sönderslagna 24 carat & en ny: Bambuu (orkar inte ens resa mig ur stolen för att ta reda på fakta)
Åh vad trött jag är... kanske var lika bra att jag inte fick napp på fika besök! ;)

I helgen blir det fest! Längtar väldigt massa...

Nu ska jag bara slappa lite! ta det låångtsamt vid datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback