skottdrama

...i min gamla hemstad!
En pensionerad man skottskadad i sitt egna hem i Sollefteå! Det hände igår morse!
Mannen skadade sig inte allvarligt, men vad kunde ha hänt? En gärningsman i 20 års åldern greps i dag!
Nu vill man bara få svar!

Det är svårt att tro att det är sant & overkligt att se bilder i media som man känner igen så väl!
Tragiskt händelse som gör mig skärrad! Svårt att smälta...
Sollefteå är en ganska lugn & fin stad!
Det gör mig orolig att vi inte får leva i en trygg värld, ett tryggare sverige!
Det är inte ofta det händer något som hela Sverige kan läsa & höra om!
Jag är uppvuxen där & hade jag inte flyttat så hade jag ändå önskat att mina barn hade fått växa upp i Sollefteå! Litet men tryggt, men ingen plats är tillräckligt pålitlig att bo på/i! Vad kan man räkna med?

Nu skriver jag av massa känslor, åh orkar inte ens titta på det jag skrivit!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Stormar det och regnar hos dig också?

Postat av: Targenor

Sollefteå en lugn stad?
Ja iofs sen du flyttade så blev det en lugn stad ;)
ingen som slår på mig längre :p
kram på dig :d

2008-02-15 @ 18:32:58
URL: http://kanske.i.framtiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback