Mys-lördag

Jag har böjat med en ny trend inför det nya året, jag sover skönt & fint fram till 8.3o cirka
Det är ganska underbart faktsikt, annars har jag varit uppe med tuppen lediga dagar!

Jag fick ner till staden Linköping & hittade en superfin klänning med tillhörande body till lilla Linnéa!
Till mig själv blev det ett vitt baslinne från H&M, sedan gick jag hemåt!
Fredrik & jag åkte jag till Jennie, Eric & lilla Linnéa i norrköping!



Jag & linnéa
Linnéa, vilken liten underbar varelse som jag fick i min famn! Lilla góing...

Vi tog en fika på stan, till min & Jennies besvikelse blev det ingen kaffedrink på FräckaFrökens (smockfullt), men vi hittade latte ändå ;) Vi hade jättetrevligt & lilla sessan sov hela cafébesöket!

Fredrik lämnade oss för Nyköping & jag stannade (lite) till hos minifamiljen!
Det blev en jättetrevlig kväll, med thai-hämtmat & massa snack!
Jag tog mig hemmåt vid 22.30 & avslutade kvällen med dvd-box 

Idag fortsatte jag att se Greys Anatomy & nu  är det fotorensning som gäller! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback