26 års-Kalas


middagMiddag & tårta blev det tillsammans med svärföräldrarna! Vi firade mig i efterskott, det var lite sommar tema!

Maten var skaldjurspasta med vitlök, åh det smakade lika gott som jag minns det från sommaren -o6. Recepet har jag längtat efter i "alla dessa år", när jag träffade Annelie i oktober pratade vi mat & recept + just denna rätt! Hon hade det i en av hennes pasta böcker, så hon blandade in sina föräldrar som scannade den & mailade sin dotter som in sin tur mailade till mig! Igår passade jag på att bjuda på maten... Så idag slog det mig, ska kolla i min egna pasta-bok som jag såg i fredags, om det finns samma recept! Åh där fanns det, så jag fick mig ett gott skratt, 1,5 år senare inser jag att jag själv har receptet!!   Måste maila Annelie & fråga av nyfikenhet om vi har exakt samma kokbok (det finns misstankar om det)... För det är inte samma bok som våran vän Carina har!
Vi åt en väldigt godtårta till fika & hade det ganka lungt tillsamma!
Jan lärde mig massa nytt om min gamla kamera som jag har plockat fram för att leka med...










Kommentarer
Postat av: Sofie

Hittade du inga jordiga gubbar?!?

2008-01-21 @ 12:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback