Träff med Sara

image477
Ida, sara & jag skulle ses här  i Linköping, men idas resa blev inställd (just då)
Så jag sprang ner på stan & fick träffa Sara som jag inte sett på 4 år kanske!
Vi hade massor att prata om medans vi myste på coffeehouse By George!
Det var trevligt ta en fika för det gjorde vi fram för allt inte under Norgetiden...
då var det party & möjligtvis lite jobb också!
Tillsammans gick vi en stund på stan!

När Sara skulle i väg byttes hon ut av Fredrik! Vi gick omkring i blåsten! Vi köpte något så glammigt som potatis, lite från H&M & tulpaner!
Jag sätte mig i soffan & myste med filmen "Holiday"! Jag var så avslappnad & det kändes så bra att sitta där!
En perfekt eftermiddag! Dagen i helhet har varit väldigt bra, förutom den envisa blåsten
Vi lagade mat tillsammans & drack sedan vin till maten!

Ida med familj kom upp i alla fall, men vi får se om vi ses idag söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback