ingen fantasi...

... på rubrik!!
Komiskt att jag sa att jag skulle skriva i kapp!! Men så har det inte blivit! Jo lite på hälsobloggen :)
I lördags var jag & Fredrik på stan, jag rymde hemifrån innan! Jag hittade inte de jag skulle ha, inte allt i alla fall!
På kvällen kurerade jag min förkylning, åt gott & avslutade med CSI + en film jag inte alls gillade! Det gjorde mig illa berörd! 
Igår satt jag vid datorn & njöt av Maria Mena som sjöng i mina högtalare! Undertiden beställde jag rea filmer på ginza & saker till smycketillverkning på panduro!! Och letade presenter i internet världen! Roligt var det....
Sedan var det dags för frukost & sen åkte vi till Nyköping för att kalasa med svärmor!
Hemma igen fortsatte vi med pusslet.... grrrr!
Höjdpunkten på helgen var att komma utanför hemmet, äta en bit mat & dricka vin tillsammans med Gia! Men det var ju flera dagar sedan... i fredags!

Idag blir en underbar dag- väder mässigt!
Dags för frukost!

Ha et fint, alla!
Kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag är fortfarande champagnesugen. Vet inte vad det är med mig just nu!!?!!

Hoppas du har repat dig nu! Jag har ont i ryggen, blää... sen ska man till skolan oxå. Världens tråkigaste kurs, varför valde vi det egentligen.. haha! PUSS

Postat av: Designtjejen

Tjo! Vad kul att du tittade in på min blogg! Hoppas att du får en mysig fredags kväll!
:-)

2008-02-22 @ 18:33:50
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback