Drömmer mig bort!

Mina nya syssla är att titta på lägenheter!
Blir lite galet besatt!! Det är sånn underbar inspiration!
Jag vill vara tillgänglig att flytta nu, nu.... NU!

Vi åker till stockholm på fredag (efter begravningen) och ska umgås med Sofia & Mattias hela helgen!
Jag känner sådan längtan!!
Vi ska kolla på lägenheter & redan nu har jag fastnat för flera lägenheter!
Alltså vi har ingen möjlighet att köpa nu, men inspireras & titta på olika områden! Det är viktigt!

image480

Länk till fin lägenhet

Kommentarer
Postat av: Krizza

Vi har kollat på lägenheter och hus i snart 2 år... Det ger mängder med inspiration! Samtidigt så får man en bättre uppfattning om vad man letar efter och i vilket område man skulle trivas... Ekonomin brukar dock bestämma en del. Lycka till med jakten. Själv är jag mitt uppe att planera för renoveringen på vår nya lägenhet. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback