Sköna lediga måndag

Städat & gjort mysigt i hemmet! Gick sedan till Tornby för att hitta bubbel till nyår, men det fanns nästan inget alls!! Tomt på hyllorna! Handlade blommor, mat & frukt! Tog bussen hem... haha hamnade lite fel så jag fick ta en extra promenad! Bara nyttigt!

Hem till mig kom sedan mina vänner! Sofie & Alexandra har nästan varit borta ett helt år på äventyr, åh jag har självklart saknat de! Så de guidade sig i lägenheten & sedan bjöd jag på fruktsallad, nötter & de fick choklad! (jag nallade en bit)
Det blev ingen middag idag, vi mumsade fruktsallad kvällen lång!
Vi pratade om deras resa, om min vardag, en envisa människor & lite annat!

Jag är så glad att de är hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är också glad för det!!

Så fina tjejerna ser ut!! Ska bli kul att träffas snart....?!

Postat av: mia

Haha.. ja jag tror minsann att vi e släkt... tidsoptimist så d heter duga! :D

Gott nytt år vännen!

Kramar

2008-12-30 @ 21:33:14
URL: http://miapetite.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack för senast! Kul att träffa dig igen! Hoppas vi ses snart, kanske hela "gänget"!:) KRAM

Ps. Badat något i din pool på sistonde?? ;) Ds.

2009-01-01 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback