Resans slut

Då börjar det bli dags att åka hem! Känner mig vardags trött.... pömsig!
Min vecka har har varit så skön, underbar & avslappnad! Nu är verkligheten tillbaka i kroppen! Ledig måndag & det ska jag njuta av, längtar till & med till gymmet!
I eftermiddag/ kväll åker hem igen, här i från åker vi kl. 12 (ca 13 svensk tid) redan & flyget går 15.45
Hemma 19.00 svensk tid & blir hämtad, vilket känns skönt!

Min sista dag, lite reafynd på stan & en frisk promenad! Det var väldigt kallt om man jämnför med det milda vädret vi haft & klar blå himmel! Jag & Robyne skulle tagit en promenad men när jag kom hem sov hon & när hon vaknade sov jag!
Vi var sociala hela familjen & senare gick jag med Robyne på en pub! Vi hade trevligt som två gamla tanter! :)
Vakterna höll på att inte släppa in mig, det var 18 årsgräns, min 24 åringa syster slapp visa & mitt leg förstog de inte!
Nästa gång måste jag ha körkortet eller pass (passet lämnade jag medvetet hemma), det krävdes 2 vakter att komma fram till att jag skulle få släppas in! Jag är för sjutton 27 år!! haha

Frukost!

Vi hörs när jag är på hemmaplan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback