Med glädje

kan jag nu äntligen berätta att jag fått min livs första fasta tjänst som barnskötare! Det känns så himla toppen, åh jag känner mig rent av lycklig!! Som jag har längtat efter denna dag.... att bli anställd på riktigt! Det kallas trygghet!
Tidigare har jag varit vikarie, väldigt långa vik.... och haft fast anställning som personlig assistent! Hade man valt att jobba kvar på Snaröya/Oslo hade jag blivit fast där med... men det var annorlunda!
Så veckans lycka var min fasta tjänst på 75% from den 1 januari

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Grattis Grattis!!



Jag vet precis hur underbart det känns!!

Kram Elenor

2008-12-14 @ 11:04:16
Postat av: sara

Grattis grattis min vän! måste ju kännas så himla skönt! Vilken julklapp :)

2008-12-14 @ 11:32:49
Postat av: Marianne

Grattis grattis vännen! Visst är det en underbar känsla av trygghet och vuxenhet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback