Tågresa

Säger som Ida, jag gillar att åka tåg! det är mysigt, avslappnade & man kan ta sig tid att läsa, mumsa på goda saker & sova! Det är de jag ska försöka hinna med under mina 2 timmar på tåget! Sedan ska jag njuta av mina vänner Ida & Oskar i ett dygn!
Jag måste erkänna att efter denna vecka kändes det tungt med resa & fest, men jag är så glad & laddad så jag finner inte ord! Mycket är för att de är ett par av mina bästa vänner, men också för att de är ett par härliga festarrangörer! Åh är ju nyfiken på deras skåne vänner också! Inga av våra genensamma vänner kommer, men vi kommer sakna de mycket!!

Fyndade igår, en svart klänning på MQ 64 .- & köpte en svart höftlång skorta! Slingade håret & målade naglarna!
Så jag är så laddad man kan bli! Är Ida & Oskar lika laddad?
Nu ska jag mumsa min choklad, läsa min snyft bok & sedan vila lite grann!! Behövs efter
nattens budgivning ;)



Marabou Premium Dark Mint
Min, bara min!!



 


Kommentarer
Postat av: Sessan

Ingen fara gumman! Du har varit mkt på resande fot nu... som jag! Har rest fram och tillbaka mellan Flen och Linköping, Stockholm och Åland är med på listan! Nu ska jag nog inte åka mer på ett tag, fast är grymt sugen på sthlm igen! =)



haha, ja, verkligen, annars älskar hon att sova på stereon och tv:n!



stor kram!

Postat av: pojkmaffia

ha det så bra på resan hehe krambanan

2008-08-11 @ 06:11:53
URL: http://femalwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback