Tackmiddag

Fredrik & jag är fortfarande vänner som många vet! han har ställt upp otroligt mycket med flytten & även därefter!
Tanken har varit att jag ska tacka genom en middag, men det har inte blivit tillfälle! Men igår blev det dags för middag med vin!

Blev sugen på räkor eftersom det antagligen inte blir någon kräftskriva för mig i år!
Fredrik önskade sig paj, så jag jagade efter recept med räkor!
Allt som jag skulle köpa fanns inte så jag fick leta på 2 affärer, fann ändå inte allt! Det var inga konstiga saker!! Då får man hitta lösningar....


Till förrätt var det en blandning av avokado, mango, chili & räkor
Varmrätt skaldjurspaj & sallad
Efterrätt vaniljglass & kiwi sås






   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback