Ska det regna tills det börjar snöa?

Vad trött jag blir på detta vansinnigt dåliga väder! Man blir ju blöt hela tiden...
veckan har varit bättre än förra... lite lugnare! Men min lätta förkylning vill inte ge sig! I går kändes det väldigt bra! Men det har vänt idag! Vill inte bli sjuk, kan inte bli sjuk!

Var hos Meryem igår, åt middag & drack vin!
Meningen var att vi skulle färga håret på henne också, det gjorde vi med! Fast lite senare på kvällen än vad det var tänkt!
Det gjorde mig "ajtomatiskt" mer  stressad! Hon fick håret färgat & mer där till! Sorry!

Det var min onsdag!
Nu är det dags att göra torsdag till en dag också!

Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

ja fasen för detta hemska regn som kommer hela tiden suckar

måste ju fan köpa nya byxor med eftersom man köpte på sig massa sånna där byxor som slutar runt knät haha dom är liiite kall ao ha nu

Postat av: Sessan

Tack sweetnose!



Fick ditt mess... rätt turbulent dag, inget går som planerat, får se om jag ens orkar tvätta ikväll!



merpo blev fin i sitt mörka hår! Puss puss

2008-08-28 @ 18:52:56
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Meryem a.k.a Merpo

Haha va söt du är Suze! Om inget annat har vi nåt att skratta åt =). Det blev ju bra till slut, så tack för hjälpen vännen =).



Nu ska jag sova...ses när jag är tillbaka gumman! Puss puss

2008-08-29 @ 00:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback