Paus

Jag tar bloggledigt! För en stund i alla fall..
Min andra sena kväll! Jag hinner inte innan för dörren förän man ska sova... Jag är borta halva dygn!
Orkar inte läsa bloggar, orkar inte svara med sms... förstår inte varför jag är här vid datorn! Jo letade ett jobb-mail & kollade biljetter! Så jag klinkar ner några ord här!! Fast jag somnar snart...

Ville egentligen bara skriva lite om min dag! Den sista arbetsdagen på Ekorren blev ett tårfyllt avsked!!
Från söta personalen fick jag ett halssmycke! Det får bli bild en annan dag! Ett likadant som Mia fick när hon slutade tidigare i sommras! Jättefina...

På kvällen var jag också på nya förskolan igen, denna gången för föräldramötet!
Det gick smidigt!! Puh... i morgon inskolningssamtal!!

Kommer sakna Mina små stjärnor...
men kommer få nya stjärnor
!

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till jobbet!! Kan tänka mej att det tar lite energi me alla nya intryck o allt man ska lära sej. Vad heter de nya dagiset då? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback