Ordning & reda

Efter att ha jobbat en dag såg jag inte ett dugg framemot ett besök i tvättstugan! Men det måste göras!
Till min egna lycka & liten smula förvåning kom jag också igång med städning! Har ju fortfarande inte tillräklig förvaring  & det finns kartonger här & där, men städar så gott det går!
Satt bara en snabbis vid datorn & fortsatte sedan städa!

När kvällen led mot slutet hade det blivit frächt & mysigt! Bara lite kvar att pyssla med!
Somnade ganska skönt...

Ny dag & det ser ut att vara fint väder! Det räcker ju faktiskt med regn nu!
Hoppas att mina inskolningar fungerar lika fint som igår &  att det blir en bra dag!
Senare i kväll ska jag till Maria som fyller år idag! Grattis till henne :)

Ha en fin dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback