Lördag

Började morgonen med att sova några minuter (eller en timma) längre än vad jag annars gör på ledig tid. Jippi!
Fortsatte sedan förmiddagen genom att titta på flera Greýs anatomy avsnitt, ätit god frukost, färgat håret & träffat Meryem!
Vi gick lite på stan, jag var så trött åh hungrig så vi tog en fika på Espresso House & bara var!! babblade & bubblade lite...
Martin & Gia joinade oss på caféet! Mera Snack... Mycket kläder snack!! hihi jag hann byta några ord med Martin under tiden!!
På kvällen valde ´jag alldeles sjäv att vara ensam, fick annars 2 andra alternativ till att inte behöva vara ensam! Men jag ser till att njuta av det! Så jag hyrde "på smällen", lagade god fisk-middag & drack vin till filmen!

Nu ska jag sova  & drömma mig bort!

Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Sessan

Visst var filmen rätt gullig? han var ju jätterar mot henne =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback