kalender

Hmm, hur lyckas jag?
Jag har en ganska fin kalender som jag är stolt över! Men nu ska jag bara lära mig att skriva i den...
Det står saker i den, men när den skulle kunna vara till mycket nyttig användning (som just nu) har jag inte använt den alls... Jag är bara min själv! Men ler lite av tanken att jag inte kan bryta mitt mönster! Pennan tar snart slut också!



Idag ville jag inte gå till arbetet, åh det blev en ganska tung dag! Så det hade varit skönt att vara hemma!
Men jag vill ju vara där ändå...  Åkte från jobbet strax efter 20.00 & tog pendeln till stan! Helt slut i huvvet (huvudet på svenska)
 Hmm, nya tag i morgon! Ladda med ny energi!
 Det är ju ändå fredag i morgon, jippi! Ska gå ut på kvällen är det tänkt! Åh något annat att se fram emot, det kanske kommer paket på posten! Hoppas hoppas...

Då var det dags att dra sig till badrummet & göra sig klar för sin skönhetsvila!

Godnatt

 

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

vart har du köpt den kalendern? jag behöver med en haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback