den som väntar på något gott...

Får vänta på tok för länge!

I kväll har jag njutit av ett glas vin, mat & Greys Anatomy! Känner mig lite ensam & då är det härliga gänget ett gott sällskap! De får mig att känna mig tillfreds med ensamheten! Äntligen har jag ordnat med något jag längtat efter... Det kan ju göra vem som helst lycklig (med det intresset)

Jag har gjort en beställning som gör mig lycklig!! Tänk vad fort ordnat det är när man väl bestämt sig för det allra bästa! Några klick på datorn & sedan är det klart, nu är det bara att vänta! Tålamod....
Är så spänd, fill av förväntan & längtar, kom nu min lilla nya leksak!! Min gamla vän kommer vara mig trogen... men inte lika älskad?
Hoppas posten är sammarbetsvillig för jag vill gärna ha mitt paket innan helgen! Det förstår de väl?

Hur ska jag kunna sova?

Kommentarer
Postat av: Sessan

Är det en kamera som är på gång?

Postat av: Meryem

Ja precis vad jag tänkte gissa på jag också =)

2008-08-21 @ 12:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback