Det går fler tåg

Ida & jag fick galna idéer om att åka till Ullared för att shoppa på lördag! Men det är dåligt med resor & sj är hämskt dyra! Ida med familj får åka utan mig, om det inte kommer ett gott tecken....
 
Sedan håller min kropp på att tappa orken, mitt ena öra mår sämre än sämst (väldigt ont) & jag känner mig mer & mer förkyld eller hängig stämmer in bättre!! Orkar inte att jobba... men det är ju äntligen Fredag i morgon!!
Det blev ett mycket tråkigt & negativt inlägg, men det var bara några ord om hur jag känner mig!!

Godnatt mina skatter :)


Kommentarer
Postat av: Elenor

Krya på dig vännen. jag har en ledig helg 4-5 okt. sen har jag inte schema längre.



Fint självporträtt!!



Kramar E

2008-08-29 @ 14:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback