Välkommen vår

Underbart att våren har kommit till oss!! Har ju längtat efter solen och vårvädret! Nu är det mer eller mindre
sommar! NJUTA!

Jag vill verkligen skriva här, men har förlorat min ork!! Tidigare var det mycket med jobbet, sedan förkylning & ALDRIG hemma!! Jag skriver några ord...

Tog tidig helg & åkte till Nyköping redan vid 11-tiden! Jag ville träffa gamla barn & kollegor!! Mysigt var det... Sedan fick jag titta på bebis, två månader gamla Edvin (milona & anders) och sedan blev det Kina middag!
På kvällen var vi hemma hos Matilda & Alex i fina lägenheten (jag flyttar nog också in som husdjur!?)
Jag hade super trevligt både innanför & utanför hemmet (förutom ett litet stör moment)!

Lördagen morgon promenad och gick ner till stan i hettan
Hade lite lätt shopping i
Fabriksbutiken & liten snabbis på stan!
Sedan till helgens händelse, min vän från sollefteå hade fotoutställning tillsammans med flera andra i Pelles Lusthus!
Evelina ställde ut boxningsbilder & det var första gången jag fick se hennes verk! Just de proffisga bilderna :)
Det var väldigt spännade & roligt!! Vill se meeera...

På kvällen grillning & senare åkte jag till en mini familj och blev kvar hela kvällen!! Fredrik festade med killkompisar!
Träffade en ännu färskare bebis, bara en månad gamal Ossian! Så söt! Njut av att ha lillen i min famn....
Vill gärna lägga ut bilder, men vet inte om mammor & pappor vill det!

Söndag promenad med svärmor längst ån! Vi var borta i över 1 timma!
Det var riktigt trevligt! På eftermiddagen läste jag & vilade, en söndag som den ska vara!
Vi åkte hem efter tårtkalas hos en av Fredriks vänner!

Igår träffade jag en 5 månaders, Lilla Linnéa som slutligen sussade skönt i min famn!

Nu får det vara nog med bebisträffar, jag får panik!! ;)


Åker till stockholm på torsdag, vi får se när jag återkommer!
Tillsvidare får NI njuta av vårbilder :)




Godnatt


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman:-) Jo, har oxå blivit lite modern å skaffat blogg. Visste inte att du hade redan=) Kul å kunna följa dig lite oxå, Vi får bli bättre på å hålla kontakten tycker jag!! Allt är fint här uppe, hoppas detsamma där hos dig. Sköt om dig så mycket i vårsolen. Massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback