Välkommen tillbaka

Jag är ju ingen aktiv bloggare, men saknaden har varit stor! Ville ju så gärna blogga...
Nu kan man de!! Behövde det också...
Idag har varit en tung dag! Vaknade hängig men det gick över... men eftermiddagen på jobbig blev så dryg! Kände mig trött & stressad, plus att jag aldrig får gå när jag slutat! Det fungerar inte tydligen! Det ska funka, det är mitt schema!! När jag har uselt schema måste jag få gå när jag slutat!! Grr...
Fredrik var gullig och hämtade mig! Men när vi fick för oss att åka till ÖB, så körde vi fel! Vägen svängde men inte vi... Det blev tornby i stället!! Nya lurar till ipoden köptes b la.
Äntligen hemma, verkligen äntligen! då ser det hämskt ut hemma, fredrik skulle ta evighets disken under dagen hade han lovat- men där stod den! Ska jag göra allt? tänker jag & börjar plocka för att sedan laga mat!

Nu har jag varit less tillräkligt!
Glad att bloggen är tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback