Supertrött men glad!

Varför ska måsar bli så lyckliga av lite sol, jag blev inte lycklig av att de skrek utan för mitt fönster! Av någon anledniong trodde jag att det regnade!  Har ni klivit ur den ovanligt sköna sängen (är annars ganska morgon pigg) & ställt mig på vågen! Hurra!! Och blir glad av att det är fint väder, det blir en fin men trött dag! Skönt att det är Fredag... sen fredag i dag, men 2 tidiga att vänta!!

Har sov morgon men utnyttjar det på annat än sova & ska det en promenad!
Min ipod behöver bara lite energi först!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vill du festa nästa helg och helgen därefter???

Postat av: Sessan

Jaha... så var det ja! Har du kommit på vad du ska ha på dig på 50/60tals festen??

2008-04-11 @ 19:39:37
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback