Mitt fotointresse

Vill bara utöka, men förlitar mig på att det blir bättre med en ny kamera! Jo visst, men jag måste ju prova mig fram med det jag har!! Jag har ju lovat mig själv att använda min kamera
I förrgår utökade jag mitt medlemskap på Fotosidan & det pirrar i mig att ta det riktigt bra bilden att lägga upp!  
Jag nu lånat ett fotoprogram via jobbet & har ju lekt av mig...
Hade lite för höga förhoppingar visade det sig, men det är ändå roligt!! Men jag kanske klurar ut mer eftersom...
Kanske blir bonusen, en roligare blogg!!

Nu ska jag skriva av mig i andra bloggen...

Kommentarer
Postat av: Sessan

tack för igår tjejen! Fan va roligt vi hade igår =)=) Stackars kille, men han överlever nog. Han såg bara väldigt ledsen ut. Fick lite dåligt samvete, men jag petade inte ens på honom... och tycker egentligen inte att jag är skyldig att "ge tillbaka" nåt! Nu är jag glad att Prinsen min är hemma, har berättat vår galna kväll =) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback