Babyboom

Härligt med alla barn som mina vänner får! Så väldigt glad för alls skull!!
Mina vänner har antingen fått en liten krabat eller så har de en liten på gång!

♥ Jennie & Erics Linnéa kom December
♥ En Edvin kom med storken till Milona & Anders i Nyköping
♥ Ossian blev Lillebror till Leah, Linda & Tobbes också i Nyköping
♥ Min söta norrlandstös ska ha i maj, spännade
♥ En annan tös från norge tiden ska ha väldigt snart... i morgon ;)
♥ Det finns ett gäng med sötnosar hemma hos mina vänner!!

Jag känner sådan längtan igen... jag blir så på våren! Tänker för mycket!! blir galen...
Jag är så nyfiken på hur min kommer se ut & vad det blir för liten personlighet!
Vad gör jag?

image556
Denna lilla prins heter Wilmer

Kommentarer
Postat av: Sessan

Hej söt! Om du har tråkig, kan vi väl ses på fredag eller nåt? Jag är ensam hemma, vill inte vara själv.. PUSS

Postat av: Designtjejen

Gud då söt!

2008-04-03 @ 21:30:15
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback