Allt & !nget

Fin komplimag:

PRINSTÅRTA-TJOCKIS!/ Älsklings-systern jag har då, vad skulle jag göra utan dig??!

Det var Marielles msn-textremsa! Vad den nu heter?
Försökte klura ut vad som menas & det fick syster reda ut!
Prinstårta är för tjejer, som är singlar! (förstod resten av meningen- faktiskt)

Så en Prinstårta ska hon få, när hon blir 16 år!!!
Har mina hemliga idéer!! Måste gömma undan presenterna innan hon kommer i morgon!

Igår var jag på Tornby & på stan!
Näre på stan beställde jag tid hos en Fotograf, småhandlade, fikade med Gia & Mela... alltför att slippa sjukstugan hemma!!

När självförtroendet sviker, skriver man av sig ;)
Vet egentligen inte varför jag bloggar! Det är ju inte topprio i livet... men jag tycker det är kul & har viljan!!
Tycker om att ge världen info & tänker inte bry mig sååå stort om jag stavar fel och/eller särskriver!!! Visst blir man besviken på sig själv att man inte kan skriva vettigt & samtidigt snabbt, men vad göra??
Jag dubbelkollar sällan vad jag skrivit- för fort ska det gå! ;)
Vill skriva på Engelska nu, men för att inte riskera stavfel så skriver jag på svenka: Så acceptera fakta!!

Äntligen Fredag!!
Gött!! Ska träffa Meryem för fika & snack! Nyfiken på hur hon haft det under alla dessa månader vi inte setts!
Syster kommer också under eftermiddagen!! Det blir väl något gott att äta, kanske en film & bara umgås!! Vi måste spara oss lite för nästa vecka stannar hon en hel vecka (onsdag- onsdag, eller födelsedag- onsdag)

Under resterande helg lämnar vi syster här hemma & rymmer till stockholm!!
                         

                                       

image307

Enkelt & vackert- Vill ha!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback