♥ Älskar min Kärlek!!

MItt 3:e inlägg för dagen ska jag tillägna min Fredrik

Förra Helgen var han helt underbar i en händelse jag inte vill uppleva igen... han brydde sig till 100% åh tröstade mig- mitt brutna hjärta!
Vill också tacka söta vännerna som fanns för mig just då... Puss & kram till er!!

Fredebo är såå väldigt bra för mig.. utom när han retas! :) Gulliplutten... Åh, det är han jag älskar!!
Kommer att älska han ännu mer, när jag lär mig att älska mig själv! (ännu mer)

Igår fick jag en söt present! En parfym, hitskickad från USA! Med glimten i ögat trodde jag nå annat, men...
Tack Sötaste Du för en godluktande gåva!!

Min goaste, tack för att Du är du! ♥


Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja, vissa dagar är man helt enkelt inte alls på g. Vet inte vad det är med mig, sover kass, äter kass (min mage vill inte ha mat just nu)... ständigt huvudvärk... vette fan vad det är, me det är inte så kul iaf! =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback