Norrköping x2 & Nyköping

I helgen åkte jag till min söta, goa Jennie!! Såå himmal fin höggravid som hon var...
Vi var på stan & vaggade runt en stund, tog en fika på Fräcka Fröken & gick sedan hem tillsammans med Eric!
Under kvällen myste vi med godmat & film! Såg den mycket märkliga filmen Smala Sussi! Inget att se...
Somnade gott i luftmadrass & vaknade med pip-andning! Hade Herr Piper flyttat in??
Blev tillfälligt sjuk den morgonen, av lilla marsviner Bamse & hans bo! 
Jag hostade konstant tills vi kom på vårat tåg... hihi något som var lite komiskt när man tänker tillbaka...!

Kom till Nyköping vid 12 & bestämde träff med Milona & Anders (som hade underbara nyheter...
Gick på stan i någon timme till (med ångest) & missade en nyöppnad inredningsbutik + en av mina favvisar.... bara för de ligger på öster!! Bilder kommer senasre i Projekt: Inredningsbutiker...
Köpte ekologiska strumpor (duktigt va??) som gick sönder redan efter måndagens användning!!

Gick hem ensam till Carmen & på vägen åt jag massa "vanlig" choklad... Fy mig!!!
Läste Amelia Jul & myste framför tv: tills jag somnade....
Carmen kom hem & hade med sig cissi! Vi började att ordna middag, vännencarmen med världens bästa fantasi.... fixade mat-idéen!
Vi drack vin & hade trevligt, tog sedan taxi till Birgers... förlåt! Hade rätt sååå trevligt & såg interliget ut.. eller var det "...ser smart ut..." som Igge sa? (visade mig i glasögon)

När det var dags att sova i Carmens soffa sov jag supergott, ända till 10.30! Det händer ju aldrig hemma....
På söndagen slöade vi i timmar & på eftermiddagen åkte jag till Linda & Tobbe! träffade deras lilla busiga/envisa Leah & lekte "äta mat" med henne...
18.05 + massa tid till... Äntligen swebusresa hem... längtade hem massa!!
Pussa på
tittar på vänner
somnar sött i min säng

Måndag- åker till jobbet-mår dåligt- åker hem
Blir super duper pigg... nja rätt så skönt pigg....


jobbar tisdag
Jobbar onsdag & får sms från Daniel/Teddybjörnen
Ska jag bli med till Norrköping för att gå på stan? Ja, det ska jag!!
The-kopps jakt med Daniel i Norrköping... ingen jaktlycka & mina idéer tog slut!!
Hemma i Linköping igen äter vi på Kina, mummma...
Extra gott att bli bjuden!!!

NU är det Grey´s Anatomy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback