grrr...

är än en gång små pigg efter en kaffetår!! Ska inte dricka kaffe.. på fel tid!! Driker ju inte kaffe egentligen!
Men piggelina ska ändå försöka sova!!

Annat tok jag gjort idag! Glömt väskan i min kollegas bil & gick in i grannes dörr... Oj ursäkta, stänger igen!
Förvånad?
Sååå nu är det dags att sova, innan jag gör något annat dumt!!

Har varit på jobbmöte mellan 17.oo -20.00, men slutade min vanliga arbetstid kl. 13.oo
trist, men helt okej!

I helgen ska jag till Jennie & Eric i Norrköping + vidare till Carmen i Nyköping!!
Tyvärr kan vi inte gå till utestället Fik@ som jag älskade... För det har brunnit & inte av "naturlig" orsak! 
Så vi för se vad vi hittar på i stället!

Jo, Oskar! Det är Annlie, så du minns alldeles rätt! :)
5 år sedan, snart 6 år till & med... tiden går fort!

Nu ska jag sluta svamla..
Godnatt till er alla...

Kommentarer
Postat av: Anonym

*kuckeliku*

2007-11-08 @ 09:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback