Glöggvecka

Är julmyset här för att stanna till jul!?

Förra veckan hade vi träff med andra dagisanställda, presenterade pysselidéer & drack glögg!
Igår var vi hemma hos Gia en stund & blev bjuden på glögg, vi hade några få timmar tjejsnack!
Om skor, kläder & bröllop! Väldigt aktuella ämnen för mig ;)
Gia blev tyungen att jobba så hon lämnade hemmet ca 18.15
Meryem & jag satt ett tag till åh pratade om körkort, trafikregler & trafikerfarenheter...
När jag kommer hem ser jag posten & hittar ett vägverketkuvert adresserat till mig! Sofie, din luring!!
Det är träffarna i Hässleholm är väldigt relaterade till min framtid som körkortsägare!! Märkligt!
jaja...
"övningskörde" på en parkering midsommarhelgen!!

I morgon ska vi ha Afterwork med några kollegor hos Lisa! Det blir middag, vin och glögg!

Gott med glögg... det är julnjuta att ha varmglögg & tillbehören!! Hmm, njuter av tanken! Jag fastställde att rödvinsglögg är godare!! Kom nog fram till det igår? Fast julmust är et bästa, om man jämnför...
Åh, Nu börjar glöggtiderna på riktigt! Men var är lussekatterna & pepparkakorna?


Kommentarer
Postat av: Meryem

Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig. Va gott d låter med glögg och lussekatter!, som vi pratade om senast :). Vi måste träffas och ha en mysig glögg-dag innan jag åker som sagt. Puss och kram på dig så länge!

Postat av: Sessan

Hej Söt! Mysigt det var sist... hoppas vi hinner ses en gång till innan jul =) Ha det bra och ta hand om dig! PUSS

2007-11-26 @ 22:14:39
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback