Undrar...

... om det kommer bli någon bebis i mitt liv?
Just nu är längtan inte så stor, jag vet bara att djup inne i mitt hjärta måste jag få bära ett barn & se den lilla vackra växa upp! I framtiden... Jag är rädd att det inte blir i framtiden heller!
Allt det där fina man ser på barnen omkring mig, barnen som finns i min närhet dagligen & mina vänners söta barn!
Jag är såå glad för mina vänners skull, de har de finaste som finns!

Fredriks barndoms vän har just blivit pappa till en liten flicka! Grattis till lilla familjen!

Jag skulle ju vara först bland mina barndoms vänner, jag skulle ha två barn till återträffen tyckte Anna!
Hoppas det dröjer många år tills återträffen (slutade åk. 9, 1998)

Det finns tid, det är jag så medveten om.... men det handlar inte om tiden!! Det här handlar kanske om något djupare.... Något jag inte kan påverka!! Önskar jag kunde det....
 Just nu är jag inte själv redo, även om jag känner mig mogen.... det finns andra anledningar att jag inte är redo!

Jag vill bara veta om jag får bli mamma till ett barn, i framtiden! Jag kan inte svara på det, ingen kan svara på det...

♥ På dagis
- Vem ska du gifta dig med? Pojke 4 år
 - Fredrik! svarar jag & ler
- Det var ett väldigt tjat om den där Fredrik! Flicka 4 år 



image156
 Foto: toppforms hemsida



puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Suze-vännen! Det är klart du kommer bli mamma till ett barn en dag! Det tror jag starkt på! Love U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback