♥ besök på riktigt!!

På min 25 årsfest var ju massa folk bjudna åh såå... men då var ju inte fina hemmet klart!
Nu känns edt väldigt klart, förutom att några av mina uppdrag (från igår) ska slutföras innan tidiga eftermiddagen!!
Det känns som nu när Sofia & Mattias kommer från Stockholm, så är det på riktigt! Om några timmar....

Lite lunch, lite shopping & guidning! Tror ni jag klarar det??
Sedan hem, grilla & mysa med vin!

                                                Sofia & mattias

Fredagen: TRÄNADE!! Nu cyklar jag bara inte till jobbet, nu fick jag också ett tokryck att dansa & fixa magen! Hoppas det blir fler gånger...
Checkade av några av mina uppdrag!
Åt sushi med vännerna Meryem & Gia, det var en upplevelse att äta det på ett riktigt ställe! Mumma....
Sedan allt för långsamt hem för att fixa lite, för att sedan skulle jag åh fredrik handla inför helgen! Det blev äntligen i till sittpryl från ikea & el-grill! Pluss en massa mat....
Barnvakt mellan 20.00- 01.30

NU har jag uppdrag att slutföra!

                                           

                                                puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sessan

Har helgen varit bra, vännen? Min helg har varit jaga-efter-turkosa-tubtopp... haha! Nu ska jag plugga lite, sen ska jag kanske köpa mina skor som jag har lagt undan. Onödigt köp, men de är faktiskt rosa! Puss Puss, ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback