London, snart är det dags...

.. det blir nog det sista inlägget innan resan!
Det ska bli så himla skönt att komma bort! Vi jobbar idag & i morgin slutar jag tidigt, Perfekt!
Jag vill ju så mycket med resan, vi får se hur det blir med det! Vi har faktiskt inte planerat mycket alls...
Ha kul, njuta, parta, umgås med Niklas, pappa & Rhonda! Jag längtar så himla mycket, till & med att flyga!

                                               image119

Lördagens fest var trevlig! Matildas nya lägenhet var super fin, jag kunde inte sluta beundra!
Hon borde jobba med inredning! Det var verkligen annorlunda mot när fredrik bodde där, jätte kul!
Det var väldigt nära att hon fick en söt katt av oss in inflyttningspresent! (vi hade en hårig liten tuss som följde efter oss)
På festen var det bara nya ansikten förutom Matilda själv & hennes Alex!
Vi gick sedan ut på Birgers, sååå trångt som vanligt! Men sista timmen hade jag kul, helt okej musik! 
Pizza /kebab till natta mat & sedan gick vi hem till svärföräldrarna! 40 min senare- läggdags! 

Söndagen tog vi det lungt, gick på stan, fikade & åkte till vänner på Arnö!
Milona hade bakad bullar, så vi fick fikade & tillsammans spelade vi ett sällskapsspel "Med andra ord" Eller vad hette det?

Hemma igen, var jag så himla trött!

Igår fick jag lite städning gjord i alla fall! skönt att få lite fint innan resan!
Nu ska jag äta lite & göra mig klar för en ny dag på jobbet!

Ha det fint!!!



                                   puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sessan

När var du skulle åka gumman? Måste hinna träffas snart! Massor att berätta ju... Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback