Från Lördag till Lördag

för en vecka sedan, väldigt exakt mötte jag upp Gia nere på stan & det blev tid för årets shoppingrunda!!
Vi var på lite olika kläd -& skoaffärer, inte så många faktiskt...
Vi handlade på Veromoda, sisters & på Energia! Jag fann min vårjacka, vi fann en varsin vårjacka...
Så snygg, fin, stilren... jag gillar den helt enkelt!! Så fram till varma sommaren ska jag & gia inte ses -ALLS!!
Vi kan ju inte springa omkring med samma trenchcoat (som det tydligen heter) *fniss*

Denna arbetsvecka har gått väldigt fint & bra... plötsligt slut!
Vi hade barnens vasalopp i torsdags, det var jätte roligt!! NU har det börjat smälta så det var perfekt att ha det just den dagen!

Fick mina ögonbryn vackra igen... jag tyckte det var dags!
Inhandlade ett par nya skor som jag förhoppningsvis inte ska bli blöta i... Ett hitills mycket lyckat reafynd!

Igår var vi ute & åt med jobbet!
Utanför såg vi en stackars ung djurgårdare krascha i fyllan... efter att han ramlat in i mig & bland mina kollegor!
Det vart en trevligkväll på Bicsops Arms med jätte förrätter, vin & otroooligt god mat! Jag åt lamm med potätgratäng!! Att rekomendera...
Fick höra prat om hur Norrlänningar är... hahaha

Nu ska jag äta en god frukost med fredrik!

Jag hade lite planer på att ta en tripp till Nyköping i dag! Men känslorna rann ut i sanden & nu är jag hemma för att leka hushållerska i stället!


                                          puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback