Aldrig mer kaffe...

... den galna tid på dygnet!

Jag var på stan med (nya) vänner igår, det var trevligt... kanske var vi lika högljudda denna gång!
Denna gång var vi i alla fall på ett annat café! Planen var ju MakeUpStore, men det var ju visst fel dag....
Det blev café nr. 2 för dagen....
Denna gång tog jag en Latte, Vanility Fun & en delad morotskaka! Det blev en koffindos för mycket! Sömnade sött, men vaknade vid 02.30 & somnade om någon gång drykt 2 timmar senare... Jepp!!!

Idag har jag städat, lagat mat & hittat gamal tvätt i torktumlaren.... ~2 veckor gammalt! (älskligs fynd) Sen har jag börjat på Londondagboken, men skriver ju så jobbigt långt!! Mycket att ta igen....


image121
   Det var ju så himla perfekt väder igår -njuta!

I mitt liv händer inte mycket, inget inbokat för än v. 22 då var det 1 milijon med saker... det var värst vad man är älskad!!!
Typiskt, måste tänka... tänk, tänk... 

Godnatt



puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback