Ny framtid?

Det är med förväntan men också en smula ångest att söka nytt jobb igen....
Jag tittar på en ny branch för min del, har ju i stort sätt bara jobbat inom all (på ett ungefär) omsorg & efter som det finns ont om barnskötarjobb så är det bara att ta mitt mod till fånga & söka....
Det vore underbart (kanske fel uttryck) att få chans att prova på något helt annat, så jag inte går & tror att jag inte kan annat än barn!

Det var det jag skulle uppdaterat med tisdags! Men det gjorde jag aldrig...
Nu är det glada nyheter! Fick veta igår...
Jag får stanna med mina Korrar på Ekorren, hmmm underbart! Känner mig sååå glad!
Det bästa av allt! Det löser sig- igen!
Det känns så overkligt att i morgon är sista dagen! Men ska sedan komma tillbaka i augusti för nya tag!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!Så du ska stanna på "gamla" jobbet iallafall?! :) fast... jag är säker på att Sussilull klarar av bra mycket fler saker än att ta hand om barn!:) Ha en fin dag! Hoppas solen lyser hos dig också!
Stor kram!

2007-06-28 @ 09:40:40
Postat av: Sara

Så glad för din skull gumman :)
Puss på dig!

2007-06-28 @ 20:38:09
Postat av: Ida

Grattis vännen!
Vad kul! Hur blev det så?
Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback