Spel, vin & popcorn

frisyr I torsdags var jag hos Frisören! Det det 1 timme åh det är ju stor skillnad från senast när jag klippte mig i huvudstaden var det 9 minuter (cirka)
Priset var en aning dyrare (läs med ironi) denna gång, men det var så värt det!! Jag ville bli räddad & blev räddad! Tack, Studio22!
Se, jag har också rosa på mig... Det är inte en vanlig syn! Det som känner mig vet att jag knappt drinker en rosa drink! Skulle aldrig ha en rosa sak, det kan ni skriva upp!!
Efter mitt lyx besök gick jag till Energia för att säga hej till Gia! Hon kände knappt igen mig, mest för kläderna tror jag!!
Jag blev bjuden på lunch på Gias sushiställe & sedan gick jag hemåt!








Igår hade vi tråkig osynlighets städning! Tycker verkligen inte om den typen av städning, kylskåp & garderober!!! Man kommer ju inte framåt i fint hem utveckligen!!
Lite senare åkte vi till Tornby, så nu har jag en ny mobil på gång! Irriterande att jag glömde mina kort hemma!! Hittade kontakter i handväskan, men han skulle ha leg också!! Utan mobil... men i dag blir jag lycklig ägare!

Till rubriken: I onsdags kväll började vi spela Sagan om ringen- Risk! Men efter massa timmar var jag nära att sömna vid vardagsrumsbordet, så vi bestämde oss för att förtsätta i morgon!
Fortsättning följde blev igår laddad, pigg & glad! Men tror ni inte att jag blev tvungen att avsluta pga. trötthet! Vi spelade klart efter spelats regler, men vi bestämde att någon av oss skulle ha erövrat 3 länder först! Typiskt, det blev dags att sova!Jag som hade laddat med vin & popcorn! Jag tyckte vi hade mysigt.... men det sprack! Vi får snart göra allt på dagtid, se film/tv, spela spel.... 
                                                            
 


Ikväll ska vi till vännen Carmen på inflyttningsfest! Längtar massa, mycket mer än sist vi var ute i Nyköping!! Försökte locka med mig vänner, men misslyckades med det projektet! Det finns framtid också!
Så idag ska jag till systemet & telefonbutiken!! Men innan dess, en långpromenad!



puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint det blev vännen! :)
Härligt att du har hittat en mobil nu, glöm inte legetimationet denna gång :)
Puss på dig!!!

2007-07-28 @ 08:30:11
Postat av: Sessan

Va söt du är gumman! hade du inga "kontakter" i väskan! Puss på nosen

Postat av: Marianne

Det blev fint!! Din nya frissa!! Det är "tyvärr" alltid värt att gå dit det är dyrt...
Du, ett tips när de gäller träningen är stavar i händerna när du promenerar (vet att det är hur tantigt som helst) man går mycket fortare, får mer gung i stegen och så tar de även på överkroppen!!

2007-07-28 @ 21:48:03
Postat av: Susanna

Hej! Nu är jag tillbaka i datavärlden. Kikar in lite i din blogg men Isak kommer med en bok och vill att vi ska läsa den så det blev inte så långvarigt det här. Fin du blev i håret!
Kram

2007-08-01 @ 07:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback