Sommarledigt

inleddes med fynd i Linköpingsstad!
Var in på Stadium för att titta på stegräknare & shorts, det blev väldigt osportiga Jeans på Rea! Man kan ju säga att det blev inte riktigt som jag tänkt mig!
Vidare till Cubus, där köptes en "silver" blus! Var också på HM, hittade linne & byxor (stl. 36) för hela 159 kr!
Sedan gick jag till Gia på Energia för att få en liten present.... för att jag är en ganska bra kattvakt (läs med ironi) 


                                             image236
                                               Vacker present från butiken Energia

Det här vart lite av en klädesblogg (utan bilder) som jag har lite svårt för, så opersonligt & även ytligt på sitt vis!
Jag vill hålla mig till personligt i min blogg, (även om mode & dagens outfit kan vara intressant,) såå nej inget jag tänker skriva om! Jag kan tycka att det blir för mycket, för många skriver om mode men samtidigt kul att se vad mina vänner har i garderoben! En av mina vänner kanske blir en smula besviken på mig nu...
Sedan kan min blogg om vackra människor vara ytlig, men det är personer jag beundrar!! Det blir flera mer av det... sakta med säkert som allt i min blogg... !

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

vilket fint halsband!

Postat av: Sessan

Meh... Sessan är väl inte ytlig?? Haha.... mode is my thing! Visst och många skriver om mode, men jag försöker göra det så personligt jag bara kan. Så jag skriver mest om min mode och tipsar om lite guldkorn som jag hittar och tycker om. Just nu har jag en ny kategori "Sessan tipsar", om lite allt möjligt. Just nu orkar jag inte bombardera med alla outfits jag hittar. Vissa bloggar 4-5ggr om alla möjliga plagg de hittar på nätet! Nu är Sessan hemma och är tröttnos! PUSS PUSS <3

2007-07-02 @ 22:22:56
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sofie (Soffan)

Nej, snälla!!! Börja inte med dagens outfit! Urlöjligt!!!!! Skriv om vad du gör om dagarna, vad som händer
i min gamla stad! Sånt vill jag veta! :) Allt annat är bara trams! (Hur många av dina vänner får jag nu efter mig?!?!) KRAM!

2007-07-03 @ 08:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback