sjuk

... men är på bättringsvägen! Ska försöka cykla till jobbet för att hämta kvarlämnda saker & förhoppingsvis ett borttappat papper! Fast jag är rädd för att blåsa bort! Det är ju ministorm där ute!  Annars blir det inte så mycket äventyr för min del! Igår var jag hemma hela dagen, läste tittade på tv & satt vid denna dummburk! Rensade massa bilder!! Känner för att göra exakt samma idag!
I Internet världen hittade jag massa klasskompisar på
Facebook & hittade också en barndomsväns bröllopsbilder + bilder på hennes lilla Ian!

På måndag kvällen var jag hemma hos Jennie & Eric i Norrköping! HOn var jättefin med sin lilla bebismage, är så glad för deras skull! Deras hem var så fint också, jag stor trivdes! sist jag var där hade dom oupppackat!
 Vi åt godmat, pratade massor & väntade på Fredrik! När han kom efter fotbollen åt vi glass & jordgubbar! Sommar smaskens....

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback