Nytt till hälsobloggen?

                        image235

Foto: Polarica
 Min hälsoblogg från mig till er! Klicka på bilden så kommer du åt länken



nu är det dags att försöka ragga idéer! Jag behöver alla idéer jag kan få av er läsare...
Temat är ju min hälsa nu ska jag bara komma på rubriker, innehåll, vad ni vill läsa & fler läsare som kan peppa! Jag vill självklart kunna med mina & era egna hälsobloggar kunna ge er viljan att kämpa...

Sist jag skrev om min hälso blogg här misslyckades jag med länken.. mitt nya försök... det fungerar!
Så välkommen in till min blogg som ska gå i hälsans teckan! För att inspirera oss...

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det finns ingen länk, gumman =( Jag skulle vilja läsa om nyttoalternativ till snacks som man kan gotta sig med på lördagarna. Det måste vara enkelt. Tipsa om nyttiga lunchrätter som är varma, som inte bara är mackor eller sallad! Hoppas det gick bra att fixa bilderna å allt... hittade du "ändra" knappen?? Puss Puss

Postat av: Sessan

Haha... såg att du särskrev... var det en pik pik mot mig eller? Haha!!! När ska vi ta vår bloggkväll så ska jag lära dig allt jag kan??!! PUss

2007-07-09 @ 17:51:26
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Sessan

Nu funkade den! Konstigt, eller kanske beror att jag anvädner firefox nu? Funkar inte på explorer förut. Du kan få låna den av mig! Filmen asså.. =) Den är så gullig! Puss

2007-07-10 @ 11:45:26
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback