Nyköpingstripp!

Snart dags att åka till Nyköping för en liten tripp! Vi ska ut till stugan eller så går jag på stan!
Ikväll blir det grillning och avsluta kvällen i hamnen på Lotsen!! Där har jag fina kärleks minnen ifrån sedan 3 år tillbaka snart... för 3 år sedan (minus) en månad exakt!

Är väldigt sugen på att promenaera runt i nyköping & tänka på gamla tider!! Trivdes väldigt bra där under mina nästan 2 år, men livet går vidare! Det är lite att komma i kapp sedan vi flyttade hit... Jag trivs inte helt 100%! Kanske jag inte gjorde till en början i Nyköping heller! Minns ju inte helt Riktigt! Det jag minns var att jag var nykär när jag kom till Nyköping... Underbart!!!
Dags att göra sig klar för biltur!! Fredrik har packat klart!


puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sessan

Är det Nyköpings egen tripp eller är det en tripp till Nyköping (nyköpingstripp)?? Solly sötnos! Det är bara jag! Åh, jag är hundvakt... jätteroligt! Var ute på stan och hälsade på massa människor! Kände mig som en i "hundtricket". Puss Puss

Postat av: Sara

Tjohooo princess :)
Vart trippen till Nyköping bra?
Ringer senare när jag har slutat. Får vi se om vi ses i dag eller i morgon ev. Mkt nu innan födelsedags barnet ska firas. Nu ska jag ut och beställa en god tårta!
Love/Sara

2007-07-16 @ 12:59:09
Postat av: Sessan

Söt du är då =) Kika in på blogget, det där måste du göra... försökt att scrapbookat lite, fast inte för hand =) PUSS på dig Sötnos

2007-07-16 @ 20:11:30
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback