mina senaste dagar!

Idag gör jag ett försök att avra en aning mer blogg aktiv än vad jag varit senaste halvåret!!!
I fredags hade vi en mysig kväll med god mat & faktiskt lite vin! Jag ville fira att Fredrik skulla ha semster med mig nu... i 2 veckor får vi tillsammans!! Så nu har vi också bestämt oss vad vi ska göra! Det var holland, Oslo, Gotland... men jag ville ju till älskade Norrland! Åh, det får jag också!!! Jag har det så bra!!! Fast jag längtar väldigt till vår kärleksö, Gotland! Men det får bli en annan gång! Vill också till Oslo, men min släkt där skulle tillSverige! Typiskt!
Fast oslo, där vill man ju vara tillbaka åren 98-99 eller allra helst o2-o3! Med mina fina vänner...

Lördags morgpn tog jag en promenad i vackert väder längst stångån!
Jag tänkte både en & två gånger "Nu när det är så vackert väder så kan vi göra en utflykt!"
 Till Vadstena ville jag å som i ett under så hade fredrik kollat upp vad han ville! Ja hade varit hans  tankeläsare så han ville också vadstena!!
Så under lördagen roade vi oss med medeltidsmarknad med mat, marknadshopping, bågskytte & rundvandring!
Fredrik stortrivdes, det var lixom hans grej!!

       
  

                                                              
 

Tvärr höll sig inte vädret, tur att jag inte tog klänning som jag först hade! Brrr...
Hemma i Linköping bjöd Fredrik på middag på O´learys där vi åt en varsin Cesarsallad & till det drack jag vin!
Vi hyrde film som vi insåg att ingen av oss orkade se, så på söndag förmiddag såg vi MiamiVice! Perfekt, vi ska nog se filmer dagtid i fortsättningen! Vi skulle cyklat till Ekängen, men Fredriks cykelnyckel är total borta...?? 
Jag tog mig till en affär onödigt långt borta, bara för träningen skull!!! På kvällen åt vi grillat med sallad! Det är sommarstämming att grilla, men vart är sommaren!!
Jag gick till sängs tidigt, för att orka se film! "Skicka vidare" på tv3, se den om ni missat den! Så fint budskap....

Måndagen var städdag! Eller halvdag.... rättare sagt! Det blev lite lattid också! Jag blev sugen att kolla i fotoalbum bland annat! Det är ju bland det bästa som finns! Roligt man haft i sina dagar...
På kvällen var jag hemma hos Sara & hjälpte henne med att tona håret! Hon bjöd på pannkakor.... onyttigt men gott!!
Idag har jag Bara bråkat med bilder på datorn, så nu ska jag ta mig ett ryck & vara duktig! Göra något vettigt!
Prova lite kläder ska jag också! Fick lite smått & gått från H&M.... Så hej på er alla där ute!!



puss & kram


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Alltid kul när man har några att skriva till och läsa andras värderingar och tankar och allt skoj:) Idag händer inte så himla mycket för det är värkligen höst väder så man känner värkligen inte göra något vettigt.Så kul att du gillar mina inlägg ;) Ha en bra dag så hörs vi av...

Postat av: Elin

Härliga bilder :)

2007-07-24 @ 14:07:19
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback