FrÖken Beautiful

image233 image234
 



Min vackra syster har varit på bal, när hon skickade sina bilder från den kvällen, fylldes jag av tårar & glädje!
Hon var ju jättefin & kvällen ser ut att ha varit perfekt!

Tid, jag kan verkligen inte förstå vart den tar vägen! Det är dags att välja gymnasium, en gång för alla...
För mig var mitt val såå självklart... Men för Marielle är det nog ett svårare val! Hon har kommit in på Vadstena & i Härnösand! Det betyder också att flytta eller inte flytta... Det är ett stort steg! Jag vill bara att hon känner sig nöjd i slutet & känner sig lycklig över sitt val! Det är ju ett framtidsval!

Att hon flyller 16 år i höst, det är svårt att förstå!
Det var ju bara en liten stund sedan jag höll henne i mina armar på BB, lilla lilla syster! Love U!


puss & kram


 


Kommentarer
Postat av: Erica

Söt! Men har de bal när de slutar 9:an, eller var det av någon annan anledning?
Kul att du gillade min tavla. :)
Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback