Dagarna

...de går & går! Jag har inte gjort mycket av min semester måste jag erkänna! till en början var det ju nystart på "livet", men nu då? Sitter med en högar papper runt mig, sista rycket att få lite ordning!
Igår hade Fredrik namnsdag & jag ville fira han med önskemat! Önskan var pannkakor, då blev det pannkakstårta! Men det dög inte så jag gick för att köpa en "Billys" & fika, såå jag syndade på hans dag! Fast jag skippade "Billys", men åt Kärleksmums & en kaka! Han fick present  också: en turistbok om Sverige! Vi ska ju ut & roadtrippa...

Kattvakt till lilla Misse, som bara tittade besviket på mig & försvann i lägenheten! Gav henne mat, men ingen Misse kom fram! Äh, vi ses nog idag också, till den besvikelse! Men så får det bli...
Fick massa tidningar & annat gött som tack för hjälpen! Så nu på morgonen har jag läst veckorreyn & sniffat parfymprover!
Så trött idag, men mår mycket bättre! Veckans plan var ju att träffa en liten bebis, men kanske inte vågar det! Men vill det så väldigt gärna! Nu får det vara nog, måste stänga av denna beroende framkallande sak!

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sofie

Määää, varför dög inte pannkakstårtan!??!?!?!?!?!?!?!?! :/

2007-07-19 @ 11:32:31
Postat av: Anonym

Hej vännen!
Vad gulligt av dig att ha grattat mig via din fina blogg. Blev jätte glad!Som sagt hade en toppen dag i går o tack ännu en gång för det fina kortet!
Höres snart...
Pusssssssssssssssssssss

2007-07-20 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback