Lyxförpackning

Mera födelsedagspresenter :)
Fick en jätte lyxig present  idag på posten av min pappa & Rhonda

lyxförpackning
212 SEXY
Luktar mumma...


Förra veckan var jag & kärleken på Hockey! MoDo- Linköping... Modo Vann! Det var precis vad jag behövde se...
På lördagen var vi i kolmården & kikade på apor, papegoja, & mindre söta djur som alligatorer, stora spindlar & ormar... Blää...
Jag provade lusseglass- helt okej!!
Sedan åkte vi hem till peter & de snickarde lit! Jag passade på att somna i soffan! Fick chans att spela ett sällskapsspel som inte gjorde mig arg! haha

Vi har nu gett upp hoppet om Benno cdhyllor, ekfanér! det fick bli vita i desperation!!

Nu har jag en bra mobil igen- för er som inte vågat ringa eller skriva mms den sista tiden, ler!!!





 
puss & kram


Kommentarer
Postat av: Sessan

Lulu! Snart är det fest! LÄngtar... ååh, ska du på arbetsintervju, fan va skoj. Vartå?? Hoppas du får det då! Frstn, har ny blogg... eller rättare sagt, en till blogg. www.sessan82.blogg.se/shopaholic... handlar bara om mode! Jätteroligt! Idag kommer min orbitrek! Ha det bra! Ta hand om varandra. Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback