Sjukling

Nu vill jag få tillbaka min ork & bli friskis!!
Tog mig till jobbet igår som vanligt, men fick åka hem igen! Mådde inte helt 100
... ska stanna hemma i morgon också!!
Skulle ju träffat vännen Gia, men blidde sängliggande i stället! Vi får ta igen det, snart!!
Har sett massa på tv, läst ytterst lite... himla jobbigt det kan vara att läsa!
Andra gången jag är sjukskkriven sedan jag började på mitt nya jobb, för mindre än en månad sedan!!

Nu är vår London biljett beställd!! Det ska bli alldelses underbart att få dra i väg... It´s feels good!!
Det känns fint att äntligen vara påväg, för lite på väg är man ju när man snart har en biljett i handen...
Jag vill göra så himla massa, det kommer inte finnas tid!
Några veckor kvar, dags att börja planera!! Längtar...

Jag hade massa med idéer om vad jag skulle skriva, men måste gå & sussa! Jag är såå slut...



                                   puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback