Älskling får väl...

... ett "inte- vakna-upp" infall om han visste vad jag skrev om!!!

Jag kännner mig så lycklig & kär så jag vill visa det!!! Denna veckan har känts så fin, lungt & så där vardagligt perfekt...  Våran vardag har börjat!
Jag har inte kunnat släppa tankarna att vilja förlova mig, helst NU! Idag, om en timma....

Igår kändes det så fint hemma hos hans färäldrar, varför!? Kan inte skriva om det öppet! Eller ja, kan jag väl! Men vill inte...

JustNu är jag också mycket laddad att åka till London & hälsa på familj!!! Datum är inte bestämt än, men det måste bli snart!
Jag längtar massa & fick en hel del bra tips från en tjej på familjeliv!!
Efterlyser flera bra tips inför vår första (utanför sverige) resa ihop! vår första... hmm njuter av tanken

Något annat jag verkligen längtar till år vårens träff med mina underbara vänner från vårt Norge liv, allt för ofta (för hälsan) längtar jag tillbaka till det umgänge vi hade det tillsammans under Norge månaderna....
Vi har setts varje år för nya mysiga upplevelser & "snart" är det tid för det igen... Flera dagar tillsammans ska vi ha!! Det är 5 år sedan vi hämnade där på samma plats!!

Uppdatering på kvällen

Gick en Trevlig promenad med nyfunna Maria & fotade meningsfulla kottar i den stormskadade skogen!! Ler lite snett åt dagens minne...
Gick hem till henne tillsammans med barnen & pratade om livet + foto givetvis!!

Nu har jag uppdaterat på min fotosida...
Nyfiken? kontakta mig om länk...

Godnatt, alla i stora värden!!


                   

                                          puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback