Sova sött...

Att sova, ska bli underbart! Längtar till att skriva blogg... men är bara halvt levande efter semestern! Så bloggen får vänta i några dagar!
Idag var min första arbetsdag på 5 veckor & det var små slitigt!! Men kul att träffa alla sötisar på jobbet!
Var Jätte trött, kom hem & började ordna hemma!! Är ju mini hushållerska...

Vi har haft en toppen semster & vill bara ha mera av våra resmål! Det var mysigt att komma bort för en stund!!!
Mer om: Inflyttningsfest, Örebro, ö-vik, höga-husten, familje, vänner etc. i ett kommande inlägg!

Nu är vi tillbaka i verklighetens vardag, trisat men det är bara att ta dagen som den kommer! Fredrik har ju 1 vecka kvar, hoppas han gör det bästa ut av den! Håller tummarna att han vill vara med mig de sista dagarna...
Åh. i morgon ska jag ha skoj med Sofie i Trädgårdsföreningen!!
Dags att sova, känner mig inte i topp form!!!



puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback