Beroende!?

Hihi!! Håller med Sofie, det blev riktigt roligt!!  "Sofia 24 åt på lördag"
Mindre roligt att jag skrev Sofia, förlåt....(ska sluta bli "arg" på fredrik som blandar ihop mina vänners namn)
Ska köpa en trisslott idag! Lovade Sofie dé....

Igår var det helt underbart i facebook världen, hittade massa folk från förr! Ett av mina "barnflicke" barn från Oslotiden, 9 år sedan! NU är hon 16 år eller något sånt! Hittade först hennes "pappa" & mamma sedan Pernille!! Åh, Alla de är mina vänner :)
Hittade också 3 st från x-ray samma år, en som lever "riktigt" kändis liv! Vad säger man ;)
Det bästa med den sidan är ju folks fotoalbum! Så roligt att känns igen alla...

Hittade en länk med flera barn från Snaröya barnehage! Det är ofattbart vad de blivit stora!! Tår i ögat...
Googlade lite namn på norgemänniskor, stora & små!

Länk om facebook

Har alltså blivit beroende av
www.facebook.com

Länk om facebook

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article593970.ab


Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha... facebook, jag har massamassamassa vänner nu! Har fan ingen koll snart... skaffa dig en garden så kan jag köpa en blomma till dig! Klappa på min shiraff oxå! Vi får ses nästa vecka! PUSS PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback