Underbara helg

På tordagen var det premiär för att äta på uteservering 2oo7, Mangnolia
Det var härligt kvälls väder, synd att det bara var torsdag! Det var mycket god mat & mindre lyckad drink! Speciell smak att dricka & hmmm tugga på... men det var lyckad kväll till 99%

  
Meryem, Gia, me & love på Uteserveringen Magnolia

Åh det har varit en lyckad helg! Under fredagen var jag barnvakt en stund och sedan åkte jag hem för att mysa med Fredik! Vi åt nötter & mörkchoklad medans vi såg Sjöfartsnytt, en gripnade film för Lill mig, men sömnmedel för älskling även om han inte somnade!

På lördagmorgonen gjorde jag ett städförsök i byggkaoset.... det blev okej innan jag tog mig neråt stationen för att möta Carmen... som kom senare! Jag & missuppfatta...
Vi fann varandra till slut! Efter att jag fått en extra promenad, lilla jag hade bara lite ont i fötterna! Men efter som det var så underbart att träffa kompis så smärtan trollades bort! Apoteket fick tjäna pengar på mig...
inköp: gnagsårsplaster!
Det blev en lunch på torgtrappan & sedan shopping tillsammans! Det blev linne till min garderob...

Vi kom hem till oss, Fredrik höll på med golvet i köket!
Jag & Carmen hade lite trött socialtid för att sedan börja krångla i köket med matlagningen!! Jag blev tyungen att gå till butiken.... Vi skulle bli sena som vanligt! Hoppas det kan bli förändring på det  framtiden!!!!
Vi njöt av vin & mumsig bakad potatis! Sedan var det dags att packa i hop oss i massa tunga påsar.... Vi blev supersena & det ber vi ursäkt för! (jag förvarnade & är ju tyvärr lite känd för det)

 Sedan började spelkvällen hemma hos Martin & Gia
"Taboo Body Language"
äntligen, jag fick det i 20 årspresent!
Galet roligt spel att rekomendera, det ger garanterad skratt & det förlänger ju livet!!

Spelet går ut på att man spelar i två lag, vi satt 3 & 3!
Det finns en massa kort & man ska göra charaderna med det som står på kortet! Men det svåra blir att du ska använda en levande docka från motståndar laget & du får inte göra en viss sak! Ofta något självklart....
"Frukost på sängen" - bred ingen smörgås "Gubben i lådan" -Tryck inte ned locket.. ja ni förstår! Prova så får ni see....

      
Sällskapsspelgänget: Carmen, Meryem, Gia, Martin (gubben i lådan) & Fredebo

Mitt lag förlorade båda omgångarna men vi kämpade tappert in i det sista!
Det var riktigt rolig stämmning, det får bli flera gånger.... trötta & smått onyktra tog vi oss hem vid o2.oo!!!
Några tips på roliga sällskapsspel??

idag söndag var vi i tornby! Jag gjorde mitt livs byxkap, 2 för 60 kr... en fin sommar klänning på sisters, BH på Lindex... Carmen & fredrik fyndade också fina prylar!
Carmen tog tåget vid 17 & vi tog oss hemåt!
Under kvällen har jag "vilat", betalat räkningar, ätit gott + sökt jobb jag redan har... känns sååå himla jobbigt!!

Tack
...Carmen för att du finns.... miss underbara
....Prins & prinsessa för Trevligt sällskap + att ni lånade ut ert mysiga hem.... 
... Meryem för teamworken & mycket skatt
...hjärtat för att Du är Du & att jag får dela mitt liv med dig!

Godnatt

puss & kram





Kommentarer
Postat av: Sessan

Haha, Meryem med mkt skatt! Det lät så roligt! Herregud, vilken helhelg det blev för oss den här veckan. Helt underbart, fler såna helger tycker jag! Vilka bilder, kan inte du skicka några till mig... Inte till min hotmail bara^^ Puss på dig vännen =)

Postat av: Sessan

Gud va söt jag var på bilden då!!! Fyyy, ta bort! Jag ser ut som en kanin, haha

2007-04-30 @ 16:35:05
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback