MITT HELGMYS:

Fredag: Slutar tidigt med lyckas inte ta mig till stan förän kl. 15.00! Träffar Gia & pratar tjejsnack såå att halva caféet hör oss! Allt för sent åker jag hem & tar av årets första sommar plagg för att byta till lite mer lämpliga kläder!
Fredag kväll: Tar cykeln till Cloetta center & påbörjar jakten på pojkvän! Hmmm... inte bland konståkarna, inte där heller....
Men nu kanske jag kom rätt, eller? Ringer min väldigt stöttande vän... :)
Hur ska jag veta om det är just han som spelar?? Vem ska jag fråga & vad frågar man?
Kanske var det han!?
Någon vikar till mig, tröjnr 28!
Fredrik spelade RinkBandy med grabbarna på byggföretaget! Jag följde med för att äta, väldigt ovetande om att bli ensam tjej... där satt jag med min sallad (pyttipannan som serverades var för grå för min smak) & päronsoda, kände mig lite ensam!
Vi börjar ta oss hem...
Där blev det film kväll, Hundtricket... Åh jag somnar inte i soffan! Fantastiskt!!

På lördagförmiddagen: Började med sovmorgon till 8:30
Städade, plockade...
Fredrik gick upp & tillsammans satte vi upp gardiner i sovrummet! Det blev jätte fint, skönt att äntligen få det gjort!
Vi firade med kramar...
Fortsatte plocka & städa, fredrik fixade lunch. Sen lämnade han mig & åkte till Nyköping...
Under dagen fick jag en heldel gjort! Åh om sanningen ska fram har vi inte haft så fint sedan festen den 3:e Feb.
På lördagkvällen: Jennie kommer & vi åker till coop för att yra omkring efter parmesanost, soltorkade tomater & ruccolasallad, resten hittade vi lätt som en plätt!!
Hemma igen fixade vi maten, lyssnade på Hockeysnack & hade mysigt!
Vi små tittade på matchen, men jag var ju inte helt inne i den! Jag kunde ju inte vara tyst & prata om annat!!! Trots allt: MoDo tog guldet!!!
Underbart roligt!! Jag är ju mest stolt över Timander & Svartvadet som har Sollefteåhockey som moderklubb!
Vi kramades åt vinsten & fortsatte ha trevligt under guldregnet.... sen var Jennie tyungen att åka, stackarn har ju arbets dag i da´!
Den där Jennie är ju en toppen tjej... Härligt att få ha henne här en stund, det behövde jag!


image141
                                                   Penne Pasta, med pesto

På söndagmorgon fortfarande underbart väder, kanske vore lämligt med en morgonpromenad! Med kameran & musik som sällskap gick jag en härlig 1.5 timmars! Helt perfekt...
Vill njuta mer av våren men måste fixa med papper & annat trist!
Fredrik kommer hem i kväll & jag längtar redan... Puss min älskling!




puss & kram

Kommentarer
Postat av: Zara

Tjo tjejen!
Var ett tag sedan vi sågs,had du en bra påsk?Min var lugn och skön. Vi får se till att ta en fika och ha lite "girlpower" talk snart igen! See you!
Kramar / Sara

2007-04-20 @ 10:30:34
Postat av: Sessan

Meh, Gumman... nu får du faktsikt skriva lite här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback